پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
سفرهای رئیس‌جمهور نقش موثری در خنثی‌سازی پروژه ایران‌هراسی در دنیا دارد
سفرهای رئیس‌جمهور نقش موثری در خنثی‌سازی پروژه ایران‌هراسی در دنیا دارد

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، تاکید کرد: سفر رئیس جمهور به چین و سفری که به سوریه دارد نقش به سزایی در خنثی سازی تحریم ها و پروژه ایران هراسی که رژیم صهیونیستی در سطح دنیا به راه انداخته است دارد.

محمد حسن آصفری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ضرورت تقویت دیپلماسی خارجی در دولت سیزدهم، بیان کرد: ما باید هرچقدر که می‌توانیم تلاش کرده و روابط خود را با دنیا گسترش دهیم. نبایستی سطح توسعه روابط صرفا به کشورهای اروپایی یا آسیایی محدود شود. ما بایستی با همه دنیا به جز رژیم صهیونیستی سطح روابط خود را گسترش دهیم. بایستی جریان ایران هراسی که رژیم صهیونیستی در دنیا راه اندازی کرده است را  با توسعه روابط خود با سایر کشورها خنثی کنیم.

هرچقدر روابط کشور با دنیا گسترده تر شود تاثیر تحریم ها کم تر خواهد شد

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: هر چقدر سطح روابط ما با کشورهای دنیا بیشتر شود، تاثیر تحریم ها بر کشور کمتر خواهد شد. الحمدلله  رئیس جمهور شخصا اقدامات خوبی را در این حوزه انجام داده است و با سفر به چین و سفری که به سوریه دارند نقش موثری در خنثی سازی تحریم ها و خنثی سازی ایران هراسی که دشمنان در دنیا به راه انداخته اند، دارد.

هراسی از مذاکره با آمریکا نداریم اما...

آصفری تصریح کرد: ما یک ملت با تمدن کهن و بزرگ هستیم و می توانیم با همه دنیا مذاکره داشته باشیم. منتها در خصوص روند مذاکرات باید یک قالبی مشخص شود. ما ترسی از مذاکره با آمریکا نداریم اما در ابتدا آمریکایی ها باید پایبند بودن خود را به توافقات ثابت کنند. ما هر دفعه با آنها مذاکره کردیم آنها زیر مذاکره زدند. خط قرمز ما در این حوزه رژیم صهیونیستی است وگرنه هیچ ترسی برای مذاکره و گفت و گو با سایر کشورها نداریم.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام