پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
نهادینه کردن فرهنگ مهدویت نیاز اصلی جامعه امروز است
نهادینه کردن فرهنگ مهدویت نیاز اصلی جامعه امروز است

  نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد به مهدویت در همه ابعاد اجتماعی تاثیر می‌گذارد و پایه‌های اعتقادی و ارزشی فرد را تقویت می كند، بنابراین نهادینه کردن این فرهنگ مقدس باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

به گزارش روابط عمومی دفترمحمدحسن آصفری،نماینده مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی  با حضور در جلسه بنیاد مهدویت استان مرکزی، افزود: معرفی درست مساله ظهور حضرت ولی عصر(عج) به جوانان، تلاش در راستای جهانی سازی معارف ناب شیعی و در راس معارف مهدویت و انتظار، آموزش، ترویج سبک زندگی مهدوی، تاکید بر پیوند با آموزه‌های شهدا و پیروی از ولایت فقیه باید به خوبی در بنیاد مهدویت پیگیری شود.

وی ادامه داد: حرکت کردن در مسیر امام زمان(عج)با بسته بودن درب اتاق مسئولین بر روی مردم منافات دارد، بنابراین اشاعه فرهنگ مهدویت باید در تمام لایه های مهدویت نهادینه شود.

آصفری اظهار داشت: فاصله طبقاتی، حقوق های نجومی، حزب بازی و سیاسی کاری، تبعیض و ناعدالتی و ... از جمله موانع رسیدن به جامعه مهدوی مد نظر است و برای اصلاح این شرایط باید بنیاد مهدویت برنامه داشته باشد.

وی بیان کرد: زمینه فرهنگ مهدویت در جامعه ایران اسلامی فراهم است و مردم ما مردمی مهدوی هستند و ما بایستی مدیران و مسئولان کشور را با روش حکومت امام زمان آشنا کنیم.

آصفری تاکید کرد: مسئولان بنیاد مهدویت با کار کارشناسی شده مسائل و راهکارهای این بنیاد  را به بنده ارجاع دهند تا در مجلس پیگیری های لازم را بعمل آید.


در این دیدار که در تاریخ ۱۶ مرداد در ساختمان حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس با حضور سرهنگ کریمی(با عنوان فعلیش در سپاه) و دکتر مشایخی و جمعی از اساتید بنیاد مهدویت استان مرکزی صورت گرفت، اساتید به بیان دغدغه ها و مشکلات این بنیاد از جمله نبود بودجه برای مسائل فرهنگی و ساختمان مناسب برای این بنیاد پرداختند و خواستار شکل گیری فراکسیون مهدویت در مجلس شدند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام