پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
بهبود معیشت مردم و رفع تورم از اولویت‌های بودجه ۱۴۰۲ است
بهبود معیشت مردم و رفع تورم از اولویت‌های بودجه ۱۴۰۲ است

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: توجه به بهبود وضعیت معیشت مردم و رفع تورم با رویکرد تقویت قدرت خرید خانوارها از اولویت‌های بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور است.

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رفع مشکل تورم اظهار کرد: توجه و عملیاتی کردن توصیه‌ها و راهبردهای مقام معظم رهبری همواره آثار و برکات فراوانی برای کشور داشته و در بیانات اخیر ایشان که بر مسئله رفع تورم و حل مشکلات اقتصادی تأکید شد همه باید در این راستا حرکت و برنامه ریزی کنیم.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی آمادگی این را دارد هر لایحه دوفوریتی که در خصوص رفع مشکل تورم باشد را در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی کند، گفت: دولت می‌تواند لایحه‌ای با عنوان تأثیر مستقیم کاهش تورم، جلوگیری از گرانی و گشایش بازار اقتصادی را ارائه دهد تا خارج از نوبت در مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اولویت مهم کشور رفع تورم و حل مشکلات اقتصادی است، افزود: توجه به بهبود وضعیت معیشت مردم با رویکرد تقویت قدرت خرید خانوارها از اولویت‌های بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور و سیاست بودجه ۱۴۰۲ ضد تورمی است تا کمترین تأثیر را در مسئله تورم داشته باشد.

آصفری با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی از تصویب بودجه‌ای که گرانی و تورم زا باشد جلوگیری خواهد کرد، گفت: تکیه به ظرفیت‌های کشاورزی و معدنی در بودجه سال آینده می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

وی ادامه داد: برنامه محوری، توجه به مسئله آموزش و شفافیت از دیگر ضرورت‌های مهم در بودجه سال آینده است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تولید یک مسئله حیاتی و کلیدی در کشور است و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری شعارهای سال را با عنوان تولید نامگذاری کردند این راهبرد همواره باید در بودجه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام