پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
روشنگری و آگاهی بخشی همراه با صداقت رسالت خطیر خبرنگاران است
روشنگری و آگاهی بخشی همراه با صداقت رسالت خطیر خبرنگاران است

  نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: رسالت خبرنگار، روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه است و این مهم تنها با دقت نظر و صداقت اصحاب رسانه امکان‌پذیر است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر محمدحسن آصفری،نماینده مردم شریف اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی عصر پنجشنبه در نشستی با اصحاب رسانه، افزود: ساماندهی و حمایت اساسی از خبرنگاران نیازمند تدوین یک لایحه کلی متشکل از مشکلات معیشتی این قشر از سوی دولت است که باید عملیاتی شود.

وی ادامه داد: فضای مجلس به گونه‌ای است که اگر دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لایحه‌ای در راستای ساماندهی خبرنگاران به مجلس تقدیم کند با قدرت از این لایحه حمایت می‌شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بسیاری از خبرنگاران از حقوق و مزایای لازم، بیمه تامین اجتماعی و در مجموع امنیت شغلی برخوردار نیستند که این مهم امید و انگیزه فعالان این حوزه را تضعیف می‌کند و برای اصلاح این شرایط باید حمایت گسترده از خبرنگاران در دستور کار قرار گیرد.

آصفری اظهار داشت: خبرنگاران با پیگیری مطالبات حقه مردم و به دور از نگاه‌های حزبی و جناحی می توانند نقش موثری در افزایش اعتماد و رضایتمندی اجتماعی ایفا کنند.

وی بیان کرد: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باید علاوه بر رعایت اخلاق حرفه‌ای و حرکت در چهارچوب قانون، از حاشیه‌پردازی که موجب خدشه‌دار شدن مطالبات مردمی می‌شود دوری کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مسئولان برای اینکه بتواند مطالبات مردمی را شناسایی و برای رفع آنها شتاب لازم را داشته باشد به جریان رسانه ای نیاز دارد و انتظار مردم و مسئولان از رسانه ها همین است.

آصفری رسانه را اهرم توسعه عنوان کرد و گفت: اگر حقی در جامعه ضایع می شود رسانه ها باید پیگیر آن باشند و در جهت رفع مشکلات جامعه همراهی خوبی داشته باشند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام