پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
سازمان منابع طبیعی به جای حمایت از کشاورزان فعالیت این قشر را به چالش کشیده است
سازمان منابع طبیعی به جای حمایت از کشاورزان فعالیت این قشر را به چالش کشیده است

  نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری به جای حمایت همه‌جانبه از کشاورزان، فعالیت این قشر را چالش کشیده که باید نسبت به مهم پاسخگو باشد.

 

به گزارش روابط عمومی دفترمحمدحسن آصفری،نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، در کمیسیون آب و کشاورزی خانه ملت با حضور وزیر و معاونان وزارت جهاد کشاورزی که دنبال سوالی بنیادی که ناشی از دغدغه‌مندی آینده کشاورزان است، به مجلس دعوت شده بودند اظهار داشت: این وزارتخانه قرار بود مشکلات مردم به ویژه روستاییان را در حوزه کشاورزی حل کند، نه اینکه سد راه و عامل سنگ‌اندازی مقابل فعالیت‌های این قشر باشد.

وی ادامه داد: امروز کمتر روستایی کشاورزی در کشور پیدا می شود که سازمان منابع طبیعی و امور اراضی شما برای آنان پرونده در دادگاه تشکیل نداده باشد.

آصفری کشاورزی را محور استقلال کشور دانست و اظهار داشت: چرا منابع طبیعی و امور اراضی بجای آنکه کشاورزان را تشویق به تولید نمایند، به سراغ مردم می رود که چرا این زمین لم یزرع را با سعی و تلاش آباد نموده اید؟

وی گفت: منابع طبیعی به جای حمایت از کشاورزانی که سالیان سال در اراضی مشغول کار و تلاش بوده اند، شکایت کرده و زمین ها را به نام سازمان منابع طبیعی ثبت و تصرف می نمایند که این امید و انگیزه فعالان این حوزه را در نطفه خفه می‌کند.

آصفری افزود: این رفتارهای شما و مجموعه تحت امرتان به غیر از اینکه مردم را گلایه مند و ناراضی میکند و باعث افت محصولات کشاورزی می گردد ارمغان دیگری ندارد.

به دنبال سوال آصفری از وزیر جهاد مقرر شد رئیس سازمان منابع طبیعی و جنگل داری ضمن حضور در شهر اراک صدای اعتراض کشاورزان روستاهای اراک، خنداب و کمیجان را شنیده و پیگیر مطالبات انان باشد.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام