پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
حضور باشکوه مردم در راهپیمایی نشان از ماهیت مردمی انقلاب دارد
حضور باشکوه مردم در راهپیمایی نشان از ماهیت مردمی انقلاب دارد

اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی و صحنه های مختلف نشان از ماهیت مردمی انقلاب اسلامی دارد.

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار مهر با تقدیر از حضور باشکوه مردم در جشن بزرگ ۴۴ مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ۲۲ بهمن امسال با حضور معنادار مردم با بصیرت پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد و مردم بار دیگر اعلام کردند پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی پیام‌های زیادی دارد که مهمترین آن پیام به دشمنان داخلی و خارجی و در رأس آنها جبهه استکبار و حامیان منطقه‌ای آنها است که نمی‌توانند با فریب و توطئه به نظام اسلامی خدشه‌ای وارد کنند چراکه این نظام پشتوانه مستحکم مردمی دارد.

وی بیان کرد: امروز ایران اسلامی به پشتوانه مردمی مسیری را که امام خمینی (ره) در سال ۵۷ برای آن ترسیم کرده اند با قوت و اقتدار ادامه می‌دهند و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی و میدان‌های مختلف نشان از ماهیت مردمی انقلاب اسلامی دارد.

آصفری ادامه داد: جریانات اغتشاش گر داخلی باید بدانند اشتباه بزرگی مرتکب شدند و این اشتباه آنها موجب شد آمریکایی‌ها خیال کند در ایران چه خبر است در حالی که فتنه‌های آنها با حضور مردم خنثی شد.

وی اضافه کرد: اتفاق خاص در ایران همان ایستادگی و مقاومت ملت ایران بر سر آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است و مردم بار دیگر نشان دادند اجازه خدشه به حریم مقدس جمهوری اسلامی را نمی‌دهند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با بیان اینکه آمریکایی هیچ راهی ندارند غیر از اینکه مسائل خودشان با ایران را از طریق مذاکره حل کنند، افزود: باید حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسند و به مطالبات به حق ملت ایران احترام بگذارند.

وی خاطر نشان کرد: اقدام نظامی هر کشوری علیه ایران قطعاً محکوم به شکست مفتضحانه است و بدانند هرگونه اقدام علیه ایران شاید شروع آن با آنها باشد ولی پایان آن قطعاً با آنها نیست چراکه این ملت همانند دفاع مقدس مقتدرانه از سرزمین مقدس ایران دفاع خواهد کرد.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام