پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری با اشاره به پشت پرده سفر هیأت بلندپایه مقامات ایالات متحده به عربستان؛
پرداختن به موضوع مبارزه با تروریست در نشست هیأت آمریکایی و شورای همکاری خلیج فارس شبیه جوک است
پرداختن به موضوع مبارزه با تروریست در نشست هیأت آمریکایی و شورای همکاری خلیج فارس شبیه جوک است

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به اینکه کف گیر بودجه کاخ سفید به کفه دیگ خورده لذا با سناریوی ایران هراسی می خواهند سلاح بفروشند، گفت: پرداختن به موضوع مبارزه با تروریست در نشست هیأت آمریکایی و شورای همکاری خلیج فارس شبیه جوک است.

محمدحسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با پشت پرده سفر هیأت بلندپایه مقامات ایالات متحده به عربستان برای شرکت در نشست‌های کارگروه آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس و قرار گرفتن موضوع ایران در دستورکار سیاستمداران آمریکایی، گفت: به نظر می رسد کف گیر بودجه کاخ سفید به کف دیگ خورده لذا با سناریوی ایران هراسی می خواهند سلاح بفروشند.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع قرار دادن موضوع ایجاد سامانه یکپارچه دفاع موشکی و هوایی تایید کننده نکته یاد شده است.

وی با اشاره به اینکه افکار عمومی منطقه و دنیا متوجه شده جمهوری اسلامی به هیچ عنوان تهدید محسوب نمی شود، تصریح کرد: این مهم در حالیست که اگر اقدامات آمریکایی ها در منطقه را بررسی کنیم، شاهد جنایات متعددی در کشورهایی مانند افغانستان و غیره هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه قرار دادن نام ایران در کنار دستورکارهایی مانند مبارزه با تروریسم امری قابل تامل است، ادامه داد: در این میان باید به سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس یادآور شد گروه های تروریستی مانند داعش و غیره دست پرورده خود ایالات متحده بوده است.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پرداختن به مبارزه با تروریست در این نشست شبیه به جوک است، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از کشورهای یاد شده نیز از گروه های تروریستی حمایت مالی و اطلاعاتی کردند که نشان می دهد دست آنها نیز در دست آمریکایی ها قرار دارد./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام