پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
آژانس بین المللی انرژی اتمی با نگاه کارشناسی به فعالیت هسته‌ای ایران بپردازد
آژانس بین المللی انرژی اتمی با نگاه کارشناسی به فعالیت هسته‌ای ایران بپردازد

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد اقدامات و گزارش های آژانس نسبت به فعالیت های ایران رویکرد سیاسی دارد و از مولفه بی طرفی و کارشناسی فاصله گرفته است.

محمدحسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به حضور چندی پیش هیأت آژانس انرژی اتمی و رایزنی در مورد موضوعات پادمانی و همکاری‌ها مشترک آتی با تهران، گفت: متاسفانه اقدامات و گزارش های آژانس نسبت به فعالیت های ایران رویکرد سیاسی دارد و از مولفه بی طرفی و کارشناسی فاصله گرفته است.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:در واقع ادامه این روند موجب می شود جمهوری اسلامی نیز رفتار متقابل انجام خواهد داد زیرا وقتی آنها از هر جایی که درخواست می دهند بازدید می کنند، باید در ارائه گزارش هایشان نیز اصل صداقت را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه آژانس بین المللی انرژی اتمی باید نسبت به فعالیت همه کشورها حساسیت داشته باشد، نه صرفا ایران، ادامه داد: بر این اساس انتظار می رود پس از حضور هیأت آژانس انرژی اتمی در کشورمان و رایزنی در مورد موضوعات پادمانی و همکاری‌ها مشترک آتی دیگر شاهد بیان موضوعات ابهام دار نباشیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: ایران تاکنون مطابق قوانین بین المللی فعالیت هسته ای داشته و حتی برای نشان دادن حسن نیت خود نیز گام های فراتری برداشته است.

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس امیدواریم در سفر آتی رافائل گروسی به کشورمان، موضوعات باقی مانده برطرف شود و دیگر شاهد بیان باز بودن پرونده های ضدایرانی نباشیم./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام