پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
در جلسه آصفری با وزیر راه و شهرسازی
عبور بزرگراه اراک-همدان ازساروق وکمیجان پیگیری شد
عبور بزرگراه اراک-همدان ازساروق وکمیجان پیگیری شد

در نشست نماینده مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با وزیر راه و شهرسازی تغییر بزرگراه اراک-همدان به اراک-ساروق -کمیجان قهاوند پیگیری شد.


به گزارش روابط عمومی دفتر آصفری، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به دکتر اسلامی وزیر راه و شهرسازی خواستار تبدیل پروژه بزرگراه اراک_ همدان به اراک_ ساروق_ کمیجان شد.
بر اساس این گزارش، محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه پروژه بزرگراه اراک_ همدان که در سنوات قبل به عنوان پروژه جاده فرش بخاطر وجود امامزادگان ساروق و صنایع دستی ارزشمند مصوب شده بود، اما بدلیل لابی گری که از طرف بعضی آقایان در سنوات گذشته صورت گرفته پروژه مسیر فوق را در طرح مطالعاتی از منطقه ساروق خارج کرده است.
وی افزود: طی نامه ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار رسیدگی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور نسبت به تغییر مطالعات با عنوان اراک_ ساروق_ کمیجان_ قهاوند شدم که این موضوع توسط ایشان تا حصول نتیجه دستور پیگیری خورد.
وی همچنین گفت: با توجه به نیاز مبرم مسیر اضطراری شهرستان خنداب به اراک و با عنایت به انجام مطالعات طرح پروژه خارپهلو ودائن و فعالیتی که در سال ۹۳ انجام شده و متاسفانه اکنون تعطیل شده است، نیاز به لحاظ کردن ردیف اعتبار خاص با این عنوان است، که این موضوع نیز طی نامه ای کتبی به وزیر راه و شهرسازی اطلاع رسانی و توسط ایشان دستور رسیدگی صادر شد.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام