پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
دعوت ایران به نشست امان بیانگر شکست سیاست ایران هراسی صهیونیست‌ها است
دعوت ایران به نشست امان بیانگر شکست سیاست ایران هراسی صهیونیست‌ها است

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت:دعوت ایران به دور دوم کنفرانس بغداد برای همکاری و مشارکت بیانگر شکست سیاست ایران هراسی است.

محمدحسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اهمیت حضور جمهوری اسلامی ایران در نشست امان که به عنوان دور دوم کنفرانس بغداد محسوب می شود، گفت: ایران کشوری تاثیرگذار در منطقه محسوب می شود لذا امروزه همه کشورها متوجه شدند دریافت نظرات کشورمان می تواند راهگشا باشد.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها برای منزوی کردن ایران هر کاری کردند اما مشاهده می شود که همپیمانان منطقه ای آنان نیز تعداد محدودی است، اظهار کرد: در این میان همین کشورها نیز در حال افزایش سطح روابط با ایران هستند زیرا متوجه شدند باید برای پیشبرد امور منطقه ای با کشورمان همراهی کنند.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها در تلاش هستند به ایران هراسی در منطقه دامن بزنند، ادامه داد: این مهم در حالیست که دعوت ایران به دور دوم کنفرانس بغداد برای همکاری و مشارکت بیانگر شکست این مهم است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: باید یادآور شد در دولت سیزدهم سیاست همسایه محوری و توجه به کشورهای منطقه مورد توجه قرار دارد لذا حضور در این نشست نشان دهنده رویکرد ایران برای تثبیت صلح و آرامش در منطقه است.

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین می توان اذعان کرد دیگر دوران ایفای نقش بازیگران فرامنطقه ای در غرب آسیا به پایان رسیده و نفوذ ایران در منطقه مصداق این امر است./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام