پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری با اشاره به روز جهانی مهاجران؛
ایران سالیان طولانی میزبان مهاجران است/ شاهد توهین به مهاجران در غرب هستیم
ایران سالیان طولانی میزبان مهاجران است/ شاهد توهین به مهاجران در غرب هستیم

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: برخی کشورهای غربی قایق ها و کشتی های مهاجران را دچار آسیب می کنند یا مهاجران را در مرزهای خود نگه می دارند و با توهین و بدرفتاری با آنها برخورد می کنند.

محمدحسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مهاجران، گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای مهاجرپذیر برای همسایگانش محسوب می شود لذا مشاهده می شود بیش از چهار میلیون نفر از افغان، عراقی و غیره در کشورمان حضور دارند و زندگی می کنند.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استقبال ایران از مهاجران بیانگر رویکرد و سیاست حمایت از حقوق بشر است و این در حالیست که همواره غربی ها ایران را متهم به نقض حقوق بشر متهم می کنند.

وی ادامه داد: در این میان باید یادآور شد مجامع بین المللی هیچگاه به کشورمان برای ارائه خدمات به مهاجران کمک نکرده اند اما این افراد از کشورمان خدمات دریافت می کنند و مشغول به کار هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: مهاجران بنا به دلایلی مانند اشغالگری غربی ها، تنش و جنگ داخلی و غیره به اقدام به ترک وطن می کنند اما ایران همیشه با روی خوش از آنها استقابل کرده است.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که در رسانه ها مشاهده می شود برخی کشورهای غربی قایق ها و کشتی های مهاجران را دچار آسیب می کنند یا مهاجران را در مرزهای خود نگه می دارند و با توهین و بدرفتاری با آنها برخورد می کنند./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام