پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
عدم رعایت پروتکل های بهداشتی نوعی تجاوز به حقوق دیگران است
 عدم رعایت پروتکل های بهداشتی نوعی تجاوز به حقوق دیگران است

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که عدم رعایت پروتکل های بهداشتی همانند این است که فردی یک چاقو تیز در دست گرفته و در سطح شهر بگردد.

به گزارش روابط عمومی دفترمحمد حسن آصفری،به نقل از خبرگزادی ایسنا نماینده مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به مسئولیت اجتماعی هر یک از افراد جامعه در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی، بیان کرد: هر یک از افراد جامعه نسبت به جامعه و خانواده خودش مسئول است. نمی توان هر یک از ما رفتار نابهنجاری داشته و بگوییم به خودمان مربوط می شود. بر اساس احکام الهی و حقوق بشر هر یک از ما همچنان که نسبت به خود مسئول هستیم، نسبت به جامعه نیز مسئولیت داریم.

وی در ادامه اظهار کرد: مسئله کرونا نیز به گونه ای نیست که هرکس بگوید من هر طور می خواهم رفتار می کنم‌. امروز عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به اینگونه است که یک چاقو تیز در دست گرفته و در سطح شهر بگردد. مسلما به افراد جامعه آسیب خواهیم زد. اگر پلیس با افرادی که پروتکل ها را رعایت نمی کند برخورد ندارد ما نباید از وضعیت سوءاستفاده کنیم.

نماینده مردم اراک در مجلس یازدهم تصریح کرد: فردی که پروتکل ها را رعایت نمی کند به حقوق دیگران تجاوز می کند. همه ما موظف هستیم برای حفظ سلامتی خود و دیگران پروتکل ها را رعایت کنیم. دولت نیز وظیفه دارد امکانات و اقلام بهداشتی را با قیمت پایین و به صورت انبوه فراهم کند.

وی در ادامه تاکید کرد: اقلام بهداشتی باید به میزان کافی و قیمت پایین برای همه افراد جامعه در دسترس باشد تا دیگر کسی توجیهی برای عدم استفاده از ماسک و سایر وسایل بهداشتی نداشته باشد. از سوی دیگر دولت و قوه قضاییه باید با افرادی که اقلام بهداشتی را احتکار کرده و یا با قیمت بالا به فروش می رسانند برخورد جدی کند


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام