پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
مبنای شورای عالی امنیت ملی چیست؟
مبنای شورای عالی امنیت ملی چیست؟

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سلامت مردم استان بسیار با اهمیت است، گذشته از نیروگاه شازند، واحدهای تولیدی پتروشیمی، پالایشگاه، آلومینیوم و مجموعه‌های مختلفی وجود دارد که نقش زیادی در سلامت مردم دارند.

«محمدحسن آصفری» افزود: مجمع نمایندگان استان، استاندار مرکزی و مسئولان قضایی درخواست کنند که شورای عالی امنیت ملی بر چه مبنایی اجازه قطع گاز نیروگاه‌ها را صادر و استفاده از سوخت مازوت را می دهد، آیا این ظلم است که کنار نیروگاه؛ پالایشگاه ساخته شده است؟ این دغدغه‌ای است که خواهش داریم در جلسه هیات دولت مطرح شود.

رئیس جمهور در سفر به استان در جمع مردم قول دادند که شیر مازوت نیروگاه را می‌بندند ولی چنین اقدامی انجام نشد و متاسفانه نمی‌دانم چه کسی از این مقام مسئول بالاتر است که اجازه چنین کاری نمی‌دهد؟

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: شهرهای اراک، مهاجران و شازند از آلودگی ناشی از سوخت مازوت نیروگاه حرارتی آسیب جدی دیده‌اند.

آصفری گفت: حل مشکل آلودگی و توسعه نیروگاه هرگز با یکدیگر همخوانی ندارد و نمایندگان متقاضی توسعه این واحدصنعتی، باید پاسخگوی مردم باشند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام