پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
آب رسانی به رینگ شرق به جنوب اراک از سد کمال صالح اجرایی می شود
آب رسانی به رینگ شرق به جنوب اراک از سد کمال صالح اجرایی می شود

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی از قول مساعد مدیرعامل آبفای کشور مبنی بر اجرای طرح آب‌رسانی به رینگ شرق به جنوب اراک از آب سد کمال صالح خبر داد.


به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری،نماینده مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی از قول مساعد مدیرعامل آبفای کشور مبنی بر اجرای طرح آب‌رسانی از سد کمال صالح از رینگ شرق به جنوب اراک در نشستی مشترک خبر داد و گفت: با عملیاتی شدن این طرح شاهد آبرسانی به رینگ شرق به جنوب اراک از سد کمال صالح خواهیم بود.
وی تصریح کرد: هم اکنون آبرسانی از سد کمال صالح از منطقه شمال به جنوب انجام شده و ساکنین این مناطق از این آب بهره مند هستند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: همچنین در این نشست مقرر شد اعتبارات لازم به منظور اجرای عملیات فاضلاب شهر کمیجان و میلاجرد به عنوان یک پروژه و فاضلاب خنداب و جاورسیان به عنوان دو پروژه با طی مراحل قانونی تخصیص یابد.
آصفری بیان داشت: در شهر کمیجان موضوع فاضلاب مشکل بسیار جدی است که با توجه به انجام مطالعات باید وارد فاز عملیاتی شود.
وی ادامه داد:  در شهر کمیجان خشک شدن قنات‌ها، کم آبی، حفر چاه‌ها و نبود فاضلاب شهری تهدیدی جدی برای آب است که باید چاره‌اندیشی شود.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس تاکید کرد: فرسوده بودن شبکه‌های آب روستایی و لزوم اصلاح شبکه‌ها در این مناطق نیز مورد تاکید و بررسی قرار گرفت که مقرر شد برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور رفع این چالش صورت گیرد
لازم به ذکر است این جلسه در شرکت آب و فاضلاب کشور از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی و معاونین ایشان برگزار گردید.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام