پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
لزوم توجه بیشتر دستگاه‌های استان مرکزی به تکمیل موزه دفاع مقدس
لزوم توجه بیشتر دستگاه‌های استان مرکزی به تکمیل موزه دفاع مقدس

آصفری گفت: موزه دفاع مقدس همانند موزه‌های دیگر که تاریخ ایران را به نمایش می‌گذارند باید مورد توجه همه دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی،  «محمدحسن آصفری» نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس، امروز (یکشنبه) در جلسه شورای هماهنگی حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار داشت: یکی از عواملی که سبب می‌شود ما دشمن شناسی خوبی داشته باشیم و بتوانیم توطئه‌های دشمن را شناسایی و خنثی کنیم، فراموش نکردن دفاع مقدس است و اگر می‌خواهیم توطئه و تهدیدی علیه کشورمان وجود نداشته نباشد باید یادمان دفاع مقدس را برای خودمان و نسل آینده زنده نگه داریم.

وی گفت: دفاع مقدس حرکت و مقاومت عظیم ملت ایران در برابر رژیم بعثی عراق و ۳۷ کشور دنیا بود و ملت ایران با ایثارگری نگذاشتند دشمنان کاری کنند.

آصفری اظهار کرد: موزه دفاع مقدس همانند موزه‌های دیگر که تاریخ ایران را به نمایش می‌گذارد باید مورد توجه و اهمیت همه دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف قرار بگیرد. قانونگذاران نیز هیچ مانعی برای کمک به زنده نگه داشتن یاد دفاع مقدس ایجاد نکرده اند و همه سازمان‌ها تاکیدشان بر تمرکز بر حفظ یاد دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری اراک در این رابطه کمک زیادی کرده اند و امیدواریم کمک‌های بیشتری کنند، افزود: آموزش و پرورش نیز خوب است دانش آموزان را به موزه دفاع مقدس بیاورد تا دانش آموزان با شهادت و ایثارگری و دفاع مقدس آشنا شوند. ما که همیشه در تهدید جنگ از طرف دشمنان هستیم، هرچقدر در موضوع دفاع مقدس تلاش کنیم کم هست.

انتهای پیام/


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام