پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری خبر داد:
پیگیر رفع مشکل آب شرب روستاهای اراک
پیگیر رفع مشکل آب شرب روستاهای اراک

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: جلسه ای برای رفع مشکلات مجتمع های نیمه کاره آبرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه با مدیران استانی برگزار گردید و قول های در این رابطه داده شد.

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: جلسه ای برای رفع مشکلات مجتمع های نیمه کاره آبرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه با مدیران استانی برگزار گردید و قول های در این رابطه داده شد.

وی افزود: بخشی از پروژه نیمه کاره فاضلاب اراک رها شده بود و با پیگیری های انجام شده تکمیل این پروژه شروع شده تا شاهد تکمیل شبکه فاضلاب اراک باشیم.

آصفری عنوان کرد: تعویض شبکه های آب روستایی را در دستور کار داشتم که این موضوع را از طریق قرارگاه های جهادی پیگیر شدم و حدود 15 هزار متر لوله را اختصاص دادند تا این اقدام انجام شود و شبکه آب ترمیم و تعویض شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: جلسه ای هم با مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در خصوص تامین اعتبار طرح های هادی روستایی و همچنین اصلاح طرح های هادی روستایی داشتم تا مشکلات روستاها برطرف گردد.

نماینده مردم اراک اظهار کرد: پروژه های نیمه کاره تقاطع غیر هم سطح سنجان را پیگیری کردم و قول دادند تا شهریور ماه به اتمام برسد./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام