پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
نتانیاهو به جای رجزخوانی برای ایران مشکلات داخلی خود را حل کند
نتانیاهو به جای رجزخوانی برای ایران مشکلات داخلی خود را حل کند

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نتانیاهو در عمر باقی مانده از رژیم صهیونیستی به جای رجزخوانی به حل مشکلات داخلی توجه کند.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه نتانیاهو مقابله با برنامه هسته ای ایران را یکی از سرفصل های کابینه خود اعلام کرد، گفت: مقامات رژیم صهیونیستی جرأت رویارویی با جمهوری اسلامی را ندارد از این رو برای نمایش اقتدار صحبتهایی مطرح می کنند که جنبه تبلیغاتی دارد نتانیاهو اگر جرأت اقدام عملی علیه ایران را داشت دور گذشته انجام می داد.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد اجماع بین المللی علیه ایران است، اظهار داشت: دنیا ماهیت نتانیاهو را شناخته است که او دلال و ورشکسته سیاسی بوده که با تهدید جمهوری اسلامی مجدد به قدرت رسیده است چرا که ایران کشوری مقتدری است و به کوچکترین اقدام رژیم صهیونیستی چنان پاسخ دندان شکنی خواهد داد که در تاریخ 60 ساله رژیم صهیونیستی چنین اتفاقی صورت نداده باشد.

وی بیان کرد: در مقابل دنیا می داند ایران تهدید نیست بلکه به کمک کشورهای همسایه می رود، دنبال جنگ افروزی نیست و اگر از سوی کشوری مورد تهدید قرار گیریم با پاسخ محکمی مواجه می شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: نتانیاهو به جای اینکه چنین رجزخوانی هایی علیه ایران داشته باشد در عمر باقی مانده از رژیم صهیونیستی سعی کند به مشکلات داخلی خود برسد./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام