پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
آمریکا راهی جز تسلیم شدن در برابر حقوق ملت ایران را ندارد
آمریکا راهی جز تسلیم شدن در برابر حقوق ملت ایران را ندارد

نائب رئیس کمیسیون امورداخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا راهی جز تسلیم شدن در مقابل خواسته و حقوق ملت ایران در مذاکرات ندارد گفت: ملت ایران قدرت خود را به آمریکا و متحدانش بارها دیکته کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمدحسن آصفری پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در اراک در جمع خبرنگاران با اشاره به ضعف آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: آمریکایی‌ها راهی ندارند جز اینکه در برابر حقوق مسلم ایران اسلامی در مذاکرات برجام سر تعظیم فرود آورند و نسبت به برداشتن تحریم ها اقدام کنند، چراکه در غیر این صورت دولت و نظام ما گزینه هایی روی میز دارد که در زمان خود ارائه خواهد داد.

وی افزود: امروز قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران که همین همراهی و حضور پرقدرت مردم در عرصه و دفاع از نظام اسلامی است به رخ دنیا کشانده شد و امروز پیام مردم ایران و مردم استان مرکزی همان پیام 13 آبان ماه 1357 است.

آصفری بیان کرد: ملت ایران در 13 آبان 57 نشان داد مقابل ابرقدرت های دنیا به ویژه استکبار جهانی خواهد ایستاد و امروز با گذشت بیش از 4 دهه از آن روز ملت ایران روی استکبارستیزی و مقابله با آمریکای جنایتکار و متحدانش حتی مصمم‌تر و پرقدرت تر از قبل ایستاده است. 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلام باور و اعتقاد دارد که باید روی پای خود ایستادگی کند و در این مسیر آمریکا راهی ندارد جز اینکه دست از جنایت و خیانت های خود بردارد و متوجه باشد که ملت ایران پایبند به انقلاب و ارزش ها، نظام و رهبری است.

وی اضافه کرد: همانطور که در حماسه سال 13 آبان سال 57 ملت ایران به آمریکا و دنیا فهماند که ایران جایی برای دشمن و بیگانه نیست امروز پرقدرت تر از همیشه این آرمان خود را نشان داده که آمریکا دیگر جایی در ایران نداشته و نخواهد داشت.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام