پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
بسته حمایت از بازار سرمایه اعتمادآفرین است
بسته حمایت از بازار سرمایه اعتمادآفرین است

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس،گفت: بسته حمایتی بورس اعتماد آفرین است؛ بنای ما حمایت از بازار سرمایه است.

به گزارش شفقنا اقتصادی به نقل از تسنیم ،  محمدحسن آصفری در مورد بسته‌ ۱۰ بندی حمایت از بازار سرمایه، افزود: بخشی از این بسته که در مورد بیمه و ارائه تسهیلات است می‌تواند در اعتماد از دست رفته مردم به بورس بسیار موثر باشد. متاسفانه مردم به دلیل مشکلاتی که در بورس ایجاد شد اعتمادشان از دست رفت و برای برگشت این اعتماد لازم است دولت در کنار بسته ۱۰ بندی سیاست‌های اجرایی و عملیاتی نیز داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی‌ و شوراها افزود: دولت باید کارخانه‌ها و صنایع بزرگ دولتی را که پولساز هستند ملزم کند که در عرصه بورس ورود پیدا کنند و کسانی که با رانت اطلاعاتی وارد بورس شدند ‌‌شناسایی و به قوه قضائیه معرفی کند تا حداقل مقداری از اعتماد مردم به بازار سرمایه برگردد.

وی تاکید کرد: اعتماد زمانی بر می‌گردد که شرکت‌هایی که از بورس خارج شدند و بخشی از آنها وابسته به دولت و خصولتی‌ها بودند ملزم شوند که برای سرمایه خودشان حسابرسی جدیدی داشته باشند و با این حسابرسی جدید وارد بورس شوند.

آصفری در پایان گفت: مجلس هر لایحه‌ای را که دولت برای حمایت از بورس بیاورد چشم بسته تصویب می‌کند چرا که بنای ما حمایت از بازار سرمایه است.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام