پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
نایب رییس دوم کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها:
مرتضوی با شناخت دقیق از مسائل اقتصادی، گزینه ارزنده‌ای برای وزارت تعاون است
مرتضوی با شناخت دقیق از مسائل اقتصادی، گزینه ارزنده‌ای برای وزارت تعاون است

نایب رییس دوم کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به شناخت دقیقی که از مسائل اقتصادی کشور دارد، گزینه ارزنده‌ای برای وزارت تعاون محسوب می‌شود.

محمدحسن آصفری در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی که از سوی دولت به مجلس معرفی شده است، گفت: صولت مرتضوی یکی از افراد شناخته شده برای نمایندگان مجلس با سابقه درخشان است که در هر جایگاه مدیریتی از توانایی بالایی برخوردار بوده و رشد بادکنکی نداشته است.

نایب رییس دوم کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها افزود: مرتضوی به دلیل سوابق درخشان، پاکدستی، سلامت کاری و توانایی‌هایی که دارد، در جایگاه معاون اجرایی رییس جمهور در دولت سیزدهم ایستاد و همراه با تعامل خوبی که با نمایندگان مجلس دارد، گزینه مناسب و ارزنده‌ای برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محسوب می‌شود.

نماینده مردم اراک درمجلس تاکید کرد: وزارت کار دغدغه‌هایی از سوی کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران دارد و از طرفی زیرمجموعه‌های مهم اقتصادی مانند شستا، صندوق‌های بازنشستگی کشوری را شامل می‌شود که مرتضوی توانایی مدیریت این وزارتخانه وسیع را دارد.

وی با تاکید بر اینکه توجه به راهبردهای دقیق در حوزه اشتغال جوانان از موضوعات مهم این وزارتخانه است، تصریح کرد: به نظر می‌رسد با توجه به شناخت دقیق اقتصادی که گزینه وزارت تعاون دارد و سابقه کاری وی، ظرفیت برای کمک به توسعه اشتغال با تعیین راهبردهای مشخص در دستگاه‌های مختلف با مرکزیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد.

آصفری خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌هایی که مرتضوی ارائه داده است و سابقه مدیریتی ایشان، جمع بندی مثبتی نسبت به وی در مجلس شورای اسلامی شکل گرفته است.

به گزارش ایرنا، سید صولت مرتضوی باباحیدری، متولد ۱۳۴۰ از چهارمحال بختیاری سرپرست فعلی نهاد ریاست‌جمهوری است که در کارنامه خود سمت‌هایی مختلفی از بخشداری تا معاون اجرایی رئیس‌جمهور دولت سیزدهم را بر عهده داشته است.

وی ریاست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ستاد انتخابات کشور، معاون سیاسی وزارت کشور، شهردار مشهد، استاندار خراسان جنوبی، بخشدار مرکزی فارسان، فرماندار لردگان، فرماندار بیرجند، مدیرکل اقدامات تأمینی سازمان زندان‌ها، مدیرکل امور اداری و مالی سازمان زندان‌ها را عهده‌دار بوده است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور روز شنبه (۲۳ مهرماه) در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، سید صولت مرتضوی را به‌عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرد.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام