پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی حکم تنفس مصنوعی بی فایده برای یک مُرده را دارد
عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی حکم تنفس مصنوعی بی فایده برای یک مُرده را دارد

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، معتقد است صهیونیست‌ها با ایجاد سفارتخانه در برخی کشورهای اسلامی تلاش دارند تا اتحاد و انسجام مسلمانان را کاهش دهند اما این تنفس مصنوعی‌ها نمی‌تواند یک مُرده را زنده کند.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت حفظ وحدت اسلامی، گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نظام دو قطبی شرق و غرب را داشتیم که با پیروزی انقلاب اسلامی این هژمونی به هم ریخت و جریان اسلام در برابر آن پدید آمد و کشورهایی که وابسته به هر یک از این دو جریان بودند متوجه شدند در مقابل شرق و غرب می توان ایستاد و به خودکفایی رسید.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه توسعه و رشد جمهوری اسلامی توانست بیداری را در کشورهای دیگر به وجود بیاورد که تأثیر آن در استراتژیک در جریان نیل تا فرات بود مشهود بود، یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران توانست نسخه ای برای کشورهای مسلمان دیگر شود لذا آنچه می تواند آنها را از زیر بار استکبار نجات دهد، نیروی وحدت است.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند اسلام جعلی را از طریق شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی مطرح کنند، اظهار داشت: همین جریانات باعث ایجاد داعش نیز شده است علت آن نیز این است که آنها از اینکه مردم دنیا روز به روز به دنبال گرویدن به اسلام هستند ترسیده اند و از این طریق قصد دارند مردم را از اسلام دور کنند و یکی از راه های آن نیز اسلام هراسی است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان انیکه اقدامی که برخی کشورهای اسلامی تحت عنوان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی انجام می دهند نمی تواند تأثیری در مبارزه با صهیونیسم بگذارد چرا که امروز ملت های دنیا نسبت به جنایات این رژیم آگاه شده اند، خاطرنشان کرد: از این رو انزجار ملت ها از این دولت ها نیز بیشتر خواهد شد. صهیونیست ها با ایجاد سفارتخانه در برخی کشورهای اسلامی تلاش دارند تا اتحاد و انسجام مسلمانان را کاهش دهند اما این تنفس مصنوعی ها نمی تواند یک مُرده را زنده کند./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام