پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری با اشاره به موضع ضدایرانی آلمان؛
کسانی که دَم از حقوق بشر می‌زنند سالها مردم ایران را تحریم کرده‌اند
کسانی که دَم از حقوق بشر می‌زنند سالها مردم ایران را تحریم کرده‌اند

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: امروزه کسانی از رعایت حقوق بشر دَم می زنند که خودشان ملت ایران را طی سال های طولانی تحت تحریم قرار داده اند.  

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات مداخله‌جویانه وزیر خارجه آلمان و تلاش اروپایی ها برای اعمال تحریم علیه ایران، گفت: اقدامات اخیر اروپایی ها علیه ملت ایران مسبوق به سابقه است زیرا در دوران های مختلف مانند جنگ تحمیلی نیز کشورهایی مانند آلمان با رژیم بعث عراق همکاری کرده و سلاح های شیمیایی آنها علیه مردم کشورمان استفاده شد.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین این کشورها در زمان های مختلف بیانیه‌های سیاسی صادر کرده و تلاش‌های زیادی برای صدور قطعنامه‌های ضدایرانی کرده‌اند.

وی با اشاره به ادعای اروپایی ها در خصوص نقض حقوق بشر در کشورمان، ادامه داد: اغتشاشات و اعتراضات داخلی کشورمان ارتباطی با اروپایی ها ندارد؛ در این میان باید سران این کشورها پاسخ دهند چرا به مردم شان اجازه اعتراض نمی دهند و شاهد حبس این افراد در زندان های انفرادی هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه امروزه کسانی از رعایت حقوق بشر دَم می زنند که خودشان ملت ایران را طی سال های طولانی تحت تحریم قرار داده اند، افزود: امروزه سرنخ هایی به دست آمده که عناصر اصلی اغتشاشات مورد حمایت برخی از کشورهای اروپایی قرار دارند و با دلارهای آنها دست به چنین اقداماتی زده اند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سیاست های ضدایرانی غربی ها نخ نما شده است، خاطرنشان کرد: اروپایی ها عوامل براندازی و جاسوسی خودشان را برای حضور در کشورمان هدایت کرده و شبکه های خارجی را سازماندهی می کنند و از طرفی ادعای ضرورت رعایت حقوق بشر از سوی ایران را مطرح می کنند که بیانگر سیاست چماق و هویج است./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام