پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری در گفتگو با دانشجو:
۲۷ دستگاه فرهنگی در زمینه حجاب بودجه می‌گیرند
۲۷ دستگاه فرهنگی در زمینه حجاب بودجه می‌گیرند

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس گفت: ۲۶ الی ۲۷ دستگاه در کشور، متولی مسائل مرتبط با عفاف و حجاب هستند که بودجه و اعتبارات لازم را دریافت می‌کنند.

محمدحسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره بازنگری در ساز و کار و شیوه اجرایی گشت‌های امنیت اخلاقی اظهارکرد: موضوع بازنگری در ساز و کار گشت‌های امنیتی اخلاقی یکی از موضوعاتی است که با دستور رئیس مجلس به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها واگذار شده است.

وی افزود: چگونگی مواجهه با هنجار شکنان و افرادی که به هر دلیلی قانون حجاب را رعایت نمی‌کنند، باید مورد بررسی و بازنگری قرار بگیرد و نباید از همان ابتدای امر برخورد سلبی را در دستور کار قرار دهیم. رسانه‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه علمیه و... باید نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

آصفری ادامه داد: 26 الی 27 دستگاه در کشور، متولی مسائل مرتبط با عفاف و حجاب هستند که بودجه و اعتبارات لازم را دریافت می‌کنند؛ اما تاکنون پاسخگو نبوده‌اند در که چه اقداماتی در این حوزه انجام داده‌اند. نهادها و دستگاه‌های فرهنگی باید پاسخگوی اقداماتشان در حوزه عفاف و حجاب باشند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر نباید معطوف به بدحجابی باشد بلکه منکرات دیگری مانند بیکاری، فقر، بی عدالتی، حقوق‌های نجومی و... نیز وجود دارد که باید رفع شوند. منکری بالاتر از بسته بودن در اتاق مدیران به روی مردم وجود ندارد.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام