پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
لابی صهیونیستی پشت پرده تهیه لایحه تثبیت تحریم‌های ایران توسط شماری از نمایندگان کنگره آمریکا
لابی صهیونیستی پشت پرده تهیه لایحه تثبیت تحریم‌های ایران توسط شماری از نمایندگان کنگره آمریکا

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: تهیه لایحه تثبیت تحریم‌های جمهوری اسلامی توسط شماری از نمایندگان کنگره آمریکا اقدامی ضدایرانی است که با پشتیبانی لابی صهیونیست ها انجام می شود.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اهداف پشت پرده تهیه لایحه تثبیت تحریم‌های ایران توسط شماری از نمایندگان کنگره آمریکا، گفت: متاسفانه لابی صهیونیست ها در مجلس نمایندگان و کنگره ایالات متحده فعال است تا اجازه ندهند توافقی میان کشورمان و دیگر اعضای برجام صورت بگیرد.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری خواهان اقدامات ضدایرانی زیادی انجام داده اند تا دولت بایدن را تحت فشار قرار دهند، اظهار کرد: در واقع آنها می خواهند از احیای برجام جلوگیری کنند تا بتوانند دولت کنونی را آمریکا را شکست خورده جلوه دهند و در انتخابات آتی این کشور برگ برنده برای پیروزی داشته باشند.

وی با بیان اینکه دموکرات ها می خواهند خودشان توافق با جمهوری اسلامی را به ثمر برسانند زیرا دستیابی به این مهم را امتیاز ویژه ای برای خودشان می دانند، ادامه داد: به عبارتی آنها می خواهند با دستیابی به این مهم افکار عمومی و جامعه نخبگانی ایالات متحده را تحت تاثیر قرار دهند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه تثبیت تحریم ها اقدامی خلاف موضوعات مطرح شده برای احیای برجام است، افزود: اروپایی ها و آمریکایی ها به خوبی می دانند که راهی جز توافق با ایران و احیای برنامه جامع اقدام مشترک ندارند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اعمال تحریم ها علیه جمهوری اسلامی طی چهل سال گذشته نتوانست اهداف ضدایرانی آمریکایی ها را محقق سازد، خاطرنشان کرد: بر این اساس به قانونگذاران این کشور توصیه می شود درصدد تثبیت محدودیت های غیرقانونی علیه ملت ایران نباشند./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام