پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
آمادگی مجلس برای جابه جایی در مفاد بودجه با توجه به درگیری کشور با کرونا
آمادگی مجلس برای جابه جایی در مفاد بودجه با توجه به درگیری کشور با کرونا

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات دولت در بحث اعتبارات، از آمادگی مجلس شورای اسلامی برای اصلاح و جابه‌جایی در مفاد بودجه با توجه به درگیری کشور با کرونا خبر داد.


به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری،نماینده مردم شریف اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در ستاد استانی کرونا در ساختمان الغدیر استانداری مرکزی اظهار کرد: مهم‌ترین چالش در استان مرکزی کمبود سرانه تخت بیمارستانی است، با شیوع کرونا مسوولان ناچار شدند بیمارستان تخصصی آیت‌الله خوانساری را تخلیه و به بیماران کرونایی اختصاص دهند که این اقدام موجب بروز مشکل برای بیماران سرطانی شد.
وی تصریح کرد: متاسفانه دولت در چهار سال گذشته هیچ اقدامی نسبت به راه‌اندازی بیمارستان 500 تختخوابی ولی عصر(عج) انجام نداد و در این مدت این پروژه‌ هیچ پیشرفتی نداشت که اگر اقدام ویژه‌ای توسط دولت انجام شده بود و بیمارستان راه اندازی می‌شد هیچ نیازی به تخلیه بیمارستان خوانساری نبود.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم راه‌اندازی بیمارستان ولی‌عصر تا نیمه سال آینده افزود: با راه‌اندازی این بیمارستان بخش قابل توجهی از کمبود سرانه تخت بیمارستانی در استان برطرف خواهد شد.
 آصفری با انتقاد از ناعدالتی در تخصیص اعتبارات مربوط به کرونا اظهار کرد: وزارت بهداشت در تقسیم اعتبارات برای مهار کرونا عدالت را رعایت نکرد، چرا باید به استان مرکزی که دومین استان درگیر این بیماری و نزدیک استان قم بود 12 میلیارد تومان و به استان قم 100 میلیارد تومان تخصیص داده شود، موفق عمل کردن استان در کنترل و مهار بیماری دلیلی بر این ناعدالتی نیست.
وی همچنین خواستار رفع کمبود دارو در استان مرکزی شد و ادامه داد: کمبود دارو و تجهیزات و امکانات بیمارستانی در استان باید برطرف شود، اگر در شهرهای خنداب و کمیجان تجهیزات به اندازه کافی وجود داشت نیازی به اعزام بیماران به اراک نبود.
آصفری با اشاره به مشکلات دولت در بحث اعتبارات، از آمادگی مجلس شورای اسلامی برای اصلاح و جابه‌جایی در مفاد بودجه به توجه به درگیری کشور با کرونا خبر داد و گفت: پرداخت تسهیلات 12 میلیون تومانی با سود 18 درصد برای جبران خسارت‌های مردم و صنوف کارساز نیست و باید چاره‌اندیشی کرد.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام