پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری در تذکر شفاهی:
انحصار کانون وکلا باید شکسته شود
انحصار کانون وکلا باید شکسته شود

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، در تذکری از اقدام اخیر کانون وکلا انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز (سه شنبه اول شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: برخوردی که با طرح معلمان طرح مهرآفرین صورت می گیرد، خارج از ضوابط و قانون است. این افراد 10 یا 20 سال است که با آموزش و پرورش همکاری می کنند و همه آنها هم در مناطق محروم کشور خدمت می کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم تصریح کرد: مجلس مجوزی نداده است که معلمان مهرآفرین را در قانون رتبه بندی قرار ندهند و به آنها علی الحساب داده شود و با آنها تسویه شود و از حضور آنها استفاده نشود. تجربه ای که آنها دارند به مراتب بیشتر از نیروهای جدید است، خواهش می کنم از وزیر آموزش و پرورش نسبت به معلمان مهرآفرین توجه کافی داشته و نگذارند حق آنها ضایع شود.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان مرکزی مطرح کرد: ضمن تشکر از رئیس جمهور و وزرا برای حضور در استان مرکزی، هنوز مصوبات اجرایی و عملیاتی نشده است و مردم منتظر هستند، آقای رئیس جمهور؛ با نزدیک شدن به فصل سرما، مردم منتظر اجرایی و عملیاتی شدن مصوبات سفر شما به استان مرکزی هستند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع کانون وکلا خاطرنشان کرد: اقدامی که کانون وکلا انجام داده و انحصاری که وجود دارد، نمی گذارند کسانی که در آزمون شرکت کرده اند، قبول شوند، باید برداشته شود. این انحصار باید شکسته شود./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام