پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
واقعه ۲۸ مرداد بیانگر مخالفت کاخ سفید با مردم سالاری است
واقعه ۲۸ مرداد بیانگر مخالفت کاخ سفید با مردم سالاری است

نماینده مردم اراک  در مجلس گفت: واقعه تاریخی ۲۸ مرداد بیانگر مخالفت ایالات متحده با دموکراسی و مردم سالاری است.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با اهمیت عبرت آموزی از پیام های کودتای 28 مرداد، گفت: آمریکایی ها بعد از گذشت چندین دهه از 28 مرداد ۱۳۳۲، اعلام کردند نقش مستقیم در این واقعه تاریخی داشتند که بیانگر مخالفت ایالات متحده با دموکراسی  و مردم سالاری است.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها همواره درصدد سلطه طلبی در ایران بودند، اظهار کرد: در واقع آنها می خواستند با نفوذ به دخالت در امور داخلی کشورمان بپردازند و این مهم علی رغم خواسته مردم ایران بود.

وی با بیان اینکه آنها با بهره گیری از نفوذی ها و پول کودتای خود را انجام دادند و اکنون نیز دنبال دخالت هستند، ادامه داد: در این میان باید به مقامات کاخ سفید یادآور شد ایران 28 مرداد 1332 با ایران 28 مرداد 1401 متفاوت است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: هر چند آنها در سال 88 نیز یکبار دیگر خواستند از طریق نفوذ و بهره مندی از ناآگاهی برخی افراد و همچنین اقدام به کودتای نرم کنند اما مشاهده شد که همه جریان خصوصا ملت ایران با بصیرت اقدام به خنثی سازی سیاست های براندازانه آمریکایی ها کردند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سیاستمداران ایالات متحده باید خواب تکرار چنین رخدادهای را ببینند زیرا ایران اسلامی امروزه ار عرصه های مختلف دارای نفوذ بوده و قدرت برتر است./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام