پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
آمادگی مجلس برای تصویب وضعیت استخدامی پرستاران
آمادگی مجلس برای تصویب وضعیت استخدامی پرستاران

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت ارائه لایحه دولت، مجلس شورای اسلامی آماده تصویب وضعیت استخدامی نیروهای پرستاری شرکتی، قراردادمعین و نیروهای خدماتی بهداشت و درمان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسن آصفری در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی اراک، افزود: در دوران کرونا پرستارانی به صورت موقت برای خدمت رسانی به مردم و بیماران از جان خود مایه گذاشتند و پای کار آمدند و امروز مجلس این آمادگی را برای تصویب جذب این نیروها دارد.

وی ادامه داد: مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی در بحث پیگیری مسائل بهداشت و درمان از هیچ کوششی دریغ نکرده است و همواره در این راستا تلاش ویژه دارد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بدون همراهی، همدلی و هماهنگی بین نیروها و مدیریت استان مرکزی، هیچ مدیری موفق نمی‌شود و توجه به این مهم امری ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم در این مراسم گفت: استان مرکزی در زمینه تزریق واکسن کرونا جزء استانهای پیشرو است و در این راستا نیز تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.

بهنام نظری افزود: استان مرکزی از ظرفیت منابع انسانی بالایی در تحقیق پژوهش برخوردار است و باید از این ظرفیت در راستای کاهش مسائل زیست محیطی و ارتقای سطح بهداشت و درمان بهره‌گیری کرد.

وی با بیان اینکه رشادت و از خودگذشتگی کادر بهداشت و درمان فراموش نشدنی است، ادامه داد: پزشکان و پرستاران با وجود خطرات بالای ویروس کرونا ایثارگرانه وارد میدان شدند و حماسه‌های بزرگی را مانند دوران 8 سال دفاع مقدس خلق کردند.

در پایان این مراسم دکتر «علیرضا امانی» به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی اراک معرفی شد و از زحمات دکتر «سید محمد جمالیان» به عنوان رئیس پیشین این دانشگاه تقدیر شد. 


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام