پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
خبرنگاران حلقه ارتباطی مردم و مسئولان هستند
خبرنگاران حلقه ارتباطی مردم و مسئولان هستند

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران حلقه ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و مدیران وظیفه دارند در راستای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم با این قشر همکاری داشته باشند.

محمدحسن آصفری روز سه‌شنبه در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان مرکزی در اراک به مناسبت روز خبرنگار، افزود: مسئولان مکلف هستند پاسخگوی خبرنگاران و رسانه ها باشند و از سوی دیگر انعکاس اخبار از سوی رسانه ها باید به درستی و بدون سیاه‌نمایی انجام شود.

وی تاکید کرد: خبرنگاری نیازمند ظرافت و دقت بسیار بالا بوده و خبرنگاران چشمان بینای جامعه محسوب می‌شوند، در همین راستا مدیران باید قدردان زحمات و تلاش‌های خبرنگاران است

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در خانه ملت اظهار داشت: دولت مردمی سیزدهم و مجلس انقلابی در راستای رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند که انتظار می رود ضمن بیان انتقادات، اقدامات و فعالیت های انجام شده نیز در جامعه منعکس شود.

آصفری با اشاره به تقارن روز خبرنگار و عاشورای حسینی نیز خاطر نشان کرد: بزرگ ترین خبر رسان واقعه کربلا و عاشورا ، حضرت زینب( س) بود و چنانچه این رسالت خطیر صورت نمی گرفت واقعه کربلا تاکنون زنده نمی‌ماند.

وی گفت: همزمانی روز خبرنگار و عاشورای حسینی یادآور ایثار و آزادگی و بیداری جامعه باعشق،صبر و صداقت است و خبرنگاران راستین و آزاده همواره در مسیر آگاهی بخشی و بیداری جامعه باعشق،ایثار و صبر و تعهد قلم می زنند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام