پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
در جلسه آصفری با وزیر بهداشت تا‌کید شد
تکمیل بیمارستان ولیعصر اراک تا سال ۱۴۰۰
تکمیل بیمارستان ولیعصر اراک تا سال ۱۴۰۰

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با وزیر بهداشت جلسه ای پیرامون پیگیری مشکلات درمانی شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان برگزار کرد.


به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری،در این جلسه نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ، نسبت به رفع هر چه سریعتر مشکلات درمانی شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان تاکید کرد.
در پایان این جلسه با پیگیری های موکدانه آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی مقرر شد نسبت به راه اندازی بخش دیالیزی دولتی بیمارستان ولیعصر اراک هر چه سریعتر اقدام شود و تخت های مورد نیاز این بخش تامین شود.
برپایه این گزارش، مقرر شد یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان خنداب و یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان کمیجان در نظر گرفته شود، همچنین نسبت به استاندارد کردن درمانگاه های میلاجرد و جاورسیان با چارت شبانه روزی اقدام شود و اعتبار مورد نیاز برای راه اندازی بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابه ولیعصر اراک تا سال ۱۴۰۰ هر چه سریعتر و فوری تامین شود.
این گزارش می افزاید، همچنین با پیگیری های محمد حسن آصفری مقرر شد، نسبت به جذب ۱۶۰ پرستار برای جبران کادر پرستاری بیمارستان های اراک، خنداب و کمیجان اقدام و نسبت به تامین پزشک قلب و عمومی برای بیمارستان خنداب و تامین اعتبار برای تکمیل خانه پزشک بیمارستان کمیجان هر چه سریعتر اقدام شود.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام