پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری در جریان بازدید از واحد تولیدی ادوات کشاورزی اراک:
خواسته اصلی کارگران آذرآب، فعالیت این واحد تولیدی با تمام ظرفیت است
خواسته اصلی کارگران آذرآب، فعالیت این واحد تولیدی با تمام ظرفیت است

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس در جریان بازدید از واحد تولیدی ادوات کشاورزی اراک گفت: خواسته اصلی کارگران آذرآب، فعالیت این واحد تولیدی با تمام ظرفیت است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان و عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از واحد تولیدی ادوات کشاورزی اراک گفت: بخش عمده‌ای  از سهام شرکت آذرآب متعلق به بانک کشاورزی است که متاسفانه علیرغم اینکه اکنون کارگران این واحد تولیدی در دو شیفت حضور دارند اما در حال حاضر مدیر عامل ندارد و چرخ تولید در این شرکت نمی چرخد.

وی تاکید کرد: ماشین آلات واحد تولیدی آذرآب در کشور در نوع خود بی نظیر است و با توجه به اینکه برای واردات این ماشین الات باید هزینه زیادی را متقبل شد چنانچه در تحریم هم نباشیم نمی توان این ماشین آلات را وارد کرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد : واحد تولیدی آذرآب تا سه هفته گذشته با ۳۰ درصد ظرفیت فعال بود که اکنون فعالیت آن متوقف و تولیدی با همان ظرفیت نیز صورت نمی گیرد.

آصفری تصریح کرد: کارگران این واحد تولیدی نگرانی به لحاظ معوقه حقوقشان ندارند و خواسته اصلی این جامعه هدف فعالیت آذرآب با تمام ظرفیت است.

وی خاطر نشان کرد: واحد تولیدی آذرآب علیرغم تحریم های خارجی ،به دلیل کم توجهی در دولتهای گذشته،اکنون درگیر تحریم داخلی نیز شده است که امکان پذیرش سفارش و تولید ندارد که امید است سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری  دستاوردهای مناسبی برای استان و کارگران این واحد تولیدی به همراه داشته باشد.

وی تاکید کرد:آذرآب علیرغم تحریم های خارجی ،به دلیل بی توجهی های که در گذشته صورت گرفته،اکنون درگیر تحریم داخلی نیز شده است.

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی، ایجاد باجه بانک کشاورزی در شهر کارچان مورد تصویب قرار گرفت./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام