پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
ایران پشت دیوار مذاکرات معطل نمی ماند
ایران پشت دیوار مذاکرات معطل نمی ماند

نماینده مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس در مجلس شورای اسلامی  تاکید کرد: اگر توافق انجام نشود، پشت دیوار مذاکرات معطل نخواهیم شد مطمئنا اگر اقدامات جمهوری اسلامی شروع شود برگشت به میز مذاکرات به سادگی امکان پذیر نخواهد بود.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی برای بازگشت به برجام، گفت: منفعت برخی ها در این است که توافقی بین ایران و کشورهای گروه 1+4 یا 1+5 صورت نگیرد، آنها خواهان ایجاد ناامنی در منطقه هستند تا زیر سایه این ناامنی بتوانند سیاست های تروریستی و خصمانه خود را دنبال کنند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و سعودی ها مخالف توافق ایران و غرب هستند، اظهار داشت: آنها می خواهند با نا امن بودن منطقه به اقدامات تروریستی خود در عراق، سوریه و کشورهای دیگر دامن بزنند.

وی ادامه داد: آمریکا باید بدانند که ایران کشور اثرگذار در منطقه است و اگر می خواهد سیاست هایش را در این منطقه دنبال کند باید مسئله خود با ایران را حل کند در غیر اینصورت نمی توانند سیاست های خود را پیاده کند.

این نماینده مجلس با تاکید براینکه توافق برد-برد خواسته ایران است، گفت: ایران خواهان ایجاد امنیت در منطقه است و بارها تاکید کرده ایم که خواهان تولید سلاح اتمی نیستیم اما قرار نیست پشت دیوار مذاکرات بمانیم و آمریکایی ها سیاست های رژیم صهیونیستی را در منطقه دنبال کنند.

آصفری گفت: ایران و منطقه غرب آسیا از پتانسیل اقتصادی خوبی برخوردار است که اگر توافق هسته ای شکل بگیرد، اروپا و آمریکا می توانند از منافع اقتصادی این منطقه بهره مند شود اما آمریکا می خواهد با ایران هراسی سلاح های خود را به فروش برسانند سعودی ها باید بدانند از این سیاست آمریکا متضرر می شود بنابراین بهتر است که کمک کنند توافق برد-برد انجام شود و کشورها از پتانسیل های اقتصادی بهره بگیرند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: اگر ببینیم توافق انجام نمی شود، پشت دیوار مذاکرات معطل نخواهیم شد مطمئنا اگر اقدامات جمهوری اسلامی شروع شود برگشت به میز مذاکرات به سادگی امکان پذیر نخواهد بود و ما برنامه های دیگری را دنبال می کنیم که به نفع آمریکایی ها نخواهد بود./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام