پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
باید با گفتمان آمریکا که زور و قلدری است، با او برخورد شود
باید با گفتمان آمریکا که زور و قلدری است، با او برخورد شود

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از آنجا که آمریکایی‌ها گفتمان زورگویی و قلدری را پیش گرفته‌اند امروز باید با گفتمان خودشان با آنها برخورد شود.

به گزارش روابط عمومی دفترمحمدحسن آصفری ،به نقل از خبرگزاری ایسنا، نماینده مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ماهان بیان کرد: این اقدام جنگنده‌های آمریکایی کاملا برخلاف پروتکل‌ها و قوانین بین‌المللی هوایی به شمار می‌رود. آمریکا با این اقدام هم به حریم هوایی سوریه تجاوز کرده است و هم برای هواپیمایی مسافربری جمهوری اسلامی ایران مزاحمت ایجاد کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: این حرکت کاملا برخلاف پروتکل‌های بین‌المللی است و به دنبال سکوت مجامع بین‌المللی و شورای امنیت، آمریکا از این سکوت سوء‌استفاده کرده و علیه جمهوری اسلامی ایران دست به اقداماتی غیرقانونی می‌زند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران این موضوع را از طریق قانون دنبال خواهد کرد و از نظر ما کشوری که فرودگاه خود را در اختیار آمریکا قرار داده است تا دست به چنین اقداماتی بزند شریک جرم است و آمریکا باید پاسخگو باشد.

آصفری در پایان تاکید کرد: امروز باید با گفتمان خود آمریکا که زورگویی و قلدری است، با او برخورد شود تا دیگر جرات نکند دست به چنین اقداماتی بزند. اگر پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی پاسخ سخت‌تری به آنها می‌دادیم شاید امروز جرات نمی‌کرد دست به چنین اقداماتی بزند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام