پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی:
توانمندسازی مددجویان اولویت کمیته باشد
توانمندسازی مددجویان اولویت کمیته باشد

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) بايد ايجاد انگيزه اقتصادي و توانمندسازي مهارتي مددجويان را تقويت كنند و بستر خروج آنها از چرخه فقر را هدف اصلي قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری، محمد حسن آصفری روز پنجشنبه در دیدار با مدیران کمیته امداد امام خیمنی(ره) استان مرکزی افزود: محور سياستهاي اقتصاد مقاومتي كه توسط مقام معظم رهبري ابلاغ شده بر تقويت توانمندي توليد داخلي و كيفيت محصولات است و اين مهم نيازمند حضور آگاهانه مردم در صحنه، راهبري مشاغل خرد و خانگي و زمينه سازي براي تقویت بنیه اقتصادی است.

وی ادامه داد: بايد روحيه توانمندي و مفيد بودن را در وجود مدد جويان كميته امداد احيا كنيم تا آنها بدانند كه مي توانند در بالندگي اقتصاد كشور سهيم باشند.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم افزود: : كميته امداد امام خميني (ره) شجره طيبه و يادگار ارزشمند امام راحل است كه در طول چهار دهه فعاليت در راستاي رفع ريشه‌هاي محروميت كوشيده و نقش‌آفريني اثر بخش داشته است.

آصفری بیان کرد: بايد مهم‌ترين هدف كميته امداد امام خميني (ره) ايجاد حس خودباوري در مددجويان به منظور شكوفايي استعدادها و ايجاد انگيزه كار و تلاش باشد.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) نهادی است که ۲۲روز بعد از پیروزی انقلاب از سوی امام راحل تاسیس شد و امیدی را در خانواده محرومین ایجاد کرد و ثمرات قابل توجهی تا کنون برای نظام اسلامی داشته است.

آصفری گفت: ایجاد اشتغال برای محرومین،حل مشکلات معیشتی محرومین،مشکلات بهداشتی،فرهنگی ،اجتماعی طبقه محروم از مهمترین اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) است که باید قدردان این مهم بود.

وی تاکید کرد: بنده افتخارم این است که یک امدادگر برای مردم محروم هستم و در هر سمتی بوده ام سعی کرده ام برای محرومین که ولی نعمتان جامعه هستند گام بردارم.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به کلام امام خمینی(ره) که یک موی کوه نشینان را با همه زندگی کاخ نشینان عوض نمیکنم اظهار داشت: کار رسیدگی به محرومان از این جهت مهم است که کار پیامبران،ائمه و مراجع بوده است و این روحیه باید در جامعه احیا شود.

آصفری افزود: بدون شک اگر تا کنون توانسته ایم در مقابل استکبار،جنگ،ترور،تحریم ها بایستیم و به موفقیت‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف علمی، نظامی، پژوهشی دست یابیم از دعای خیر محرومین بوده و خدمتگذاری به این قشر باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.

وی اضافه کرد: شناسایی محرومین واقعی بسیار مهم است و کسانی که به دلیل آبرومند بودن عنوان نمیکنند که نیازمند هستند باید شناسایی شوند و با حفظ کرامت انسانی ،یاری گر این افراد باشیم.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش میکنیم در مجلس یازدهم یک فراکسیون امداد تشکیل و برای حمایت از افرادی که در خط اول مبارزه با محرومیت زدایی هستند یک اعتبارات تکلیفی را تدوین و برای اشتغال این قشر نیز برنامه ریزی شود.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام