پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
طرح ضدایرانی سنای آمریکا بیانگر وحشت از توان بازدارندگی پهپادهای ایران است
طرح ضدایرانی سنای آمریکا بیانگر وحشت از توان بازدارندگی پهپادهای ایران است

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد طرح ضد ایرانی کمیته سنای آمریکا بیانگر ترس و وحشت از توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به تصویب طرح ضد ایرانی کمیته سنای آمریکا موسوم به «متوقف کردن پهپادهای ایران»، گفت: کشورمان دارای دانش و فناوری بومی در حوزه پدافندی، موشکی و پهپادی است لذا چنین قدرتی توقف ناپذیر است.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صنعت تولید پهپاد در کشورمان جایگاه ویژه ای دارد و این مهم موجب شده نام ایران در دنیا بر سر زبان‌ها باشد، اظهار کرد: بر این اساس سیاستمداران آمریکایی از استقلال و خودکفایی جمهوری اسلامی ترس و وحشت دارند و متعاقبا ناراحتی خودشان را با طرحی به نام متوقف کردن پهپادهای ایران ابراز می کنند.

وی ادامه داد: در این میان باید یادآور شد ایالات متحده از قدرت بازدارندگی ایران نیز هراس دارد و به خوبی می داند یکی از مولفه های قدرت کشورمان در این عرصه، مبتنی بر بهره مندی از پهپادها در ابعاد مختلف است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همچنین باید اذعان کرد امروزه جبهه مقاومت و حزب الله توانسته با الگوگیری از جمهروی اسلامی از توانمندی پهپادی برخوردار شود و به عمق 60 کیلومتری سرزمین های اشغالی دست یابد که این امر نیز موجب وحشت همپیمان قدیمی آمریکایی ها است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در گذشته تمامی صنایع دفاعی ایران به شرق و غرب وابسته بود، خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که امروزه همه عرصه های دفاعی ایران متکی به توان داخلی است و این مهم موجب شد مرزهای کشورمان همواره امن باشد./

پایان پیام


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام