پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
رونق تولید در آذرآب زمینه ساز توسعه اقتصادی استان و کشور است
رونق تولید در آذرآب زمینه ساز توسعه اقتصادی استان و کشور است

نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های ارزشمندی که در شرکت صنایع آذرآب وجود دارد، رونق تولید در این واحد، زمینه ساز توسعه اقتصادی هم در استان و هم کشور می‌شود. 

 

«محمدحسن آصفری» افزود: پس از واگذاری واحد تولیدی آذرآب ، طی چند سال اخیر، هر کس که به این واحد تولیدی ورود کرده یک تکه از آن را به عنوان گوشت قربانی برداشته و از این شرکت خارج کرده است.

وی ادامه داد: بانک کشاورزی هم به عنوان سهامدار اصلی واحد تولیدی آذرآب،متاسفانه هیچ تصمیم و برنامه‌ای برای حمایت از این شرکت ندارد که با برگزاری نشست‌های متعدد با وزیر صمت، وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی اکنون بر این باور هستیم که مشکل این واحد تولیدی قابل حل است و نیاز به تصمیم و اراده ویژه دارد که بتوان از این ظرفیت بیشترین بهره گیری را کرد. 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی وی تصریح کرد: بنده همچنین نشستی با رئیس جمهور در چهار ماه گذشته برگزار کردم که گلایه خود را نسبت به بی توجهی دولت گدشته به واحد تولیدی آذرآب اعلام و در خواست داشتم دولت آقای رئیسی به مسئله آذرآب توجه ویژه ای داشته باشد و ایشان به معاون اجرایی خود دستور دادند اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند اما تاکنون اتفاقی صورت نگرفته که امید است در سفر قریب الوقوع رییس جمهور به اراک، مسئله آذرآب برای همیشه رفع شود و این واحد تولیدی بتواند ضمن تایید ضمانتنامه‌های لازم، تسهیلات لازم به این واحد تولیدی پرداخت شود.

آصفری گفت: این موضوع مهم و اساسی مدنظر ویژه باشد که رویدادهایی که در واحد تولیدی آذرآب ایجاد شده به طور قطع تنها اعمال تحریم خارجی نبوده و  به جرات بیان می‌کنم تخریب تحریم‌های خارجی تا آن میزان مقصر نبوده بلکه مباحثی همچون بی توجهی دولت‌ها به موضوع آذرآب ، عدم پذیرش بازار کار و سهامدار به نوبه خود در این راستا مقصر هستند. 

وی تصریح کرد: اعتراض گارگران آذرآب به حقوق معوق نیست بلکه ایجاد امنیت شغلی و آینده این واحد تولیدی است چرا که اگر این قشر زحمتکش آینده شغلی شان تضمین شود، مشکل بازار کار برای همیشه رفع می‌شود.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام