پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
تعامل بین دستگاه‌ها رضایتمندی مردم را بالاتر می‌برد
تعامل بین دستگاه‌ها رضایتمندی مردم را بالاتر می‌برد

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد که راهکارهای تخصصی برای حل مشکلات وجود دارد اما حلقه مفقوده، اراده و عزم جدی برای عملیاتی کردن راهکارهای ساده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری ،به نقل از خبرگزاری ایسنا،نماینده مردم شریف اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی  درباره نقش تعامل و همفکری در یافتن راهکاری مناسب برای حل مشکلات، بیان کرد: همه ارکان نظام و مسئولان سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه باید وظیفه خود را کارکردن و خدمت گزاری به مردم بدانند چراکه مردم صاحبان این کشور هستند. وجود تعامل، ارتباط و همفکری در بین دستگاه ها و بخش های مختلف ما را به سمت اتخاذ و اجرایی کردن طرح هایی جامع که می تواند گره از مشکلات مردم بگشاید، سوق خواهد داد.

وی در ادامه اظهار کرد: اختلاف بین بخش ها گره به کار مردم خواهد انداخت، اما تعامل بین دستگاه ها سطح رضایتمندی مردم را بالاتر می برد چراکه با همفکری می توان راهکارهای جامع موجود را عملیاتی کرد.

نماینده مردم اراک در مجلس یازدهم تصریح کرد: ما راهکارهای زیادی برای حل مشکلات اقتصادی داریم که لازمه اجرایی شدن آنان اراده است. به عنوان مثال برای مسکن دار کردن جوانان می توانیم مردم و بخش خصوصی را وارد میدان کرده، زمین های اطراف شهرها را رایگان در اختیار آنان قرار داده و تسهیلات مناسب برای ساخت مسکن به آنان تخصیص دهیم.

آصفری در پایان تاکید کرد: در حوزه ارز نیز نظارت یک مولفه اساسی است. باید دنبال کنیم که ارز به چه بخش هایی تعلق می گیرد و بر روی بازگشت آن نیز نظارت داشته باشیم. ارز باید به کالاهای اساسی مردم تعلق گیرد. راهکار های تخصصی از این جنس زیاد است که اجرایی کردن آنان نیز سخت و پیچیده نیست. حلقه مفقوده ما امروز اراده جدی است.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام