پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
جریان‌های سیاسی شکست‌خورده برای مجلس حاشیه ایجاد می‌کنند
جریان‌های سیاسی شکست‌خورده برای مجلس حاشیه ایجاد می‌کنند

نماینده مردم اراک در مجلس گفت:برخی از جریانات سیاسی شکست خورده درانتخابات، علاقه ندارند که مجلس انقلابی کارنامه موفقی داشته باشد و به همین دلیل کاملا حساب شده برای مجلس حاشیه ایجاد می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی دفترمحمدحسن آصفری،به نقل از  خبرگزاری مهر نماینده مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کسانی که به دنبال حاشیه‌سازی برای مجلس هستند، گفت: امروز مهمترین دغدغه مجلس، مسئله معیشت و حل مشکلات اقتصادی مردم است اما برخی افراد در بیرون از مجلس سعی می‌کنند که مجلس را به حاشیه ببرند و نمایندگان را درگیر بحث‌هایی کنند که اصلاً در دستور کار مجلس قرار ندارد.

وی بیان کرد: مسائلی چون سن ازدواج، ازدواج اجباری و رسالت زنان برای بچه داری در دستور کار مجلس نیست اما برخی از افراد تلاش می‌کنند که با طرح این مباحث، برای مجلس حاشیه‌سازی کنند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از جریانات سیاسی در انتخابات شکست خوردند و علاقه ندارند که مجلس انقلابی کارنامه موفقی داشته باشد و به همین دلیل کاملاً حساب شده و از طریق رسانه‌های خود برای مجلس حاشیه ایجاد می‌کنند.

آصفری افزود: متأسفانه برخی از رسانه‌ها و خبرنگاران هم با این جریانات سیاسی شکست خورده همکاری می‌کنند که یک نوع بداخلاقی رسانه‌ای محسوب می‌شود و نمایندگان را وارد سوال و جواب‌هایی می‌کنند که اصلاً در دستور کار مجلس قرار ندارد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور بیان کرد: اگر همه جریانات سیاسی اعتقاد دارند که مسئله مهم کشور حل مشکلات معیشی مردم است، نباید کاری کنند که مجلس به جای حل مشکلات وارد پاسخگویی به شبهات و شایعات شود.

 

وی با بیان اینکه مطمئناً مجلس توجهی به حواشی ندارد، تصریح کرد: با وجود این، دامن زدن به حواشی برای مجلس درست نیست چرا که مردم به مجلس یازدهم امید بسته‌اند و نباید جریانات سیاسی خاص از طریق رسانه‌های خود برای نمایندگان مجلس حاشیه ایجاد کنند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چهار سال مجلس در اختیار جناح سیاسی مقابل بود و اگر قرار بود آنان کاری برای حل مشکلات مردم انجام دهند، باید انجام می‌دادند، اظهار داشت: دو ماه از شکل گیری مجلس یازدهم نگذشته است که این افراد با یک برنامه حساب شده به دنبال آن هستند که برای مجلس حاشیه سازی کنند و نگذارند مجلس وارد بررسی طرح‌ها و لوایح مهم معیشتی شود.

وی تاکید کرد: مجلس یازدهم به دنبال آن است که خروجی ضعیف مجلس دهم را اصلاح کند و به هیچ وجه از وظایف اصلی خود دور نمی‌شود. قطعاً این حاشیه سازی ها گذرا است و مجلس به هیچ وجه به حواشی و جوسازی‌های جناح‌های سیاسی خاص توجه نمی‌کند و مسائل مهم چون حل مشکلات معیشتی، تقویت بعد نظارتی مجلس و مبارزه با گرانی، تورم و بیکاری را در دستور کار دارد.

آصفری با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس هم نباید حرف‌های حاشیه‌ای بزنند، گفت: بعضاً نمایندگان مجلس از روی دلسوزی صحبت‌هایی می‌کنند که برخی افراد از آن صحبت‌ها برداشت دیگری می‌کنند و لذا انتظار این است که نمایندگان اجازه ندهند که برخی افراد با سوالات حساب شده و برنامه ریزی شده، مجلس را وارد حاشیه کنند و باید در اظهارنظر و مواضع خود در موضوعات مختلف دقت لازم را به کار گیرند.

 


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام