پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
نوسان قیمت ارز ناشی از دست های پشت پرده است
نوسان قیمت ارز ناشی از دست های پشت پرده است

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت:نوسانات قیمت ارز ناشی از دست های پشت پرده است ‌که باید ماهیت آن برای مردم روشن شود.

 

به گزارش روابط عمومی دفترمحمدحسن آصفری:نماینده مردم شریف اراک ،کمیجان و خنداب  روز جمعه در نشست با احزاب مختلف شهرستان اراک، افزود: اینکه قیمت دلار تا ۲۵ هزار تومان بالا می‌رود و یکشبه تا ۱۹ هزار تومان کاهش می‌یابد نشان از وجود دست‌های پشت پرده است.

وی ادامه داد: بی تدبیری دولت از یکسو و فشارهای دشمنان از سویی دیگر شرایطی خاص برای کشور رقم و مردم را سخت درگیر مسائل اقتصادی کرده و بدون شک دولت بعدی هم از این مشکلات متاثر خواهد بود.


وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از ارز دولتی به واردات کالاهای غیر ضروری اختصاص داده می‌شود در صورتی که این مهم باید با نظارت گسترده و به صورت قطره چکانی برای واردات کالای ضروری هزینه شود و در راستای بازگشت ارزهای اختصاصی به خزانه هم باید چاره اندیشی شود.


آصفری گفت: مکاتباتی به بانک مرکزی انجام شده و باید نسبت به عدم بازگشت ارز به خزانه پاسخگو باشد.

وی افزود: برخی وزاری دولت کفایت لازم را برای اداره امور ندارند چرا که هم اکنون چهارماه از سال می‌گذرد و هیچ برنامه مدونی در خصوص جهش تولید از سوی برخی وزارتخانه‌ها ارائه نشده است.

وی ادامه داد: ناکارآمدی برخی مسئولان بیانگر راه انداختن یک جریان ناراضی در کشور است و بی تردید مسئول این جریان دولت و دولتمردان محسوب می‌شوند.

وی گفت: برخی افراد در خارج از مجلس مسائل را مطرح می‌کنند که مجلس را به حاشیه ببرند در صورتی که مجلس با قدرت به دنبال حفظ حقوق مردم است.

وی با بیان اینکه بنده اعتقادی به انحصار در جریان انقلاب ندارم بیان کرد: هر کسی که روحیه استکبار ستیزی دارد و دنبال خدمت به مردم است انقلابی محسوب می‌شود ونباید یک نماینده وام دار جریانی باشد بلکه باید نمایندگان خود را وام دار مردم بدانندو برخی افراد با مطرح کردن جریان سازی مسائل  دنبال منافع شخصی هستند. 

وی افزود: ۱۶ کار گروه برای حل مشکلات مردم در دفتر بنده تشکیل شده و از همه احزاب و صاحب نظران دعوت می‌سود تا با حضور در این کار گروه و تبادل نظریات کارشناسی گامی در راستای حل مشکلات بردارند.

وی گفت: پروژه خط انتقال سد کمال صالح تا ۲ روزه دیگر افتتاح می‌شود و بیش از ۹۰ درصد مردم اراک می‌توانند از آن استفاده کنند.

آصفری افزود: پیگیری مطالبات بازنشستگان، حل مشکلات هپکو و پیگیری مشکلات کمیجان و خنداب با خرید تجهیزات بیمارستانی ازقبیل ۲۰ تخت آی سی یو به ارزش هر تخت ۵۶ میلیارد تومان و سی تی اسکن به ارزش ۱۶ میلیارد تومان ازد دیگر اقدامات بنده در ۴۰ روز گذشته است.

وی گفت در ۴۰ روز گذشته بنده ۶ نطق قرائت کرده و ۱۳ سوال نیز از وزرا کرده‌ام


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام