پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
محمد حسن آصفری
در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از واگذاری هپکو به سازمان تامین اجتماعی انتقاد کرد
در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از واگذاری هپکو به سازمان تامین اجتماعی انتقاد کرد

  هدف از واگذاری هپکو به سازمان تامین اجتماعی حل مشکلات این کارخانه نیست بلکه دولت با این واگذاری بخشی از بدهی های خود به این سازمان را تسویه می کند‌.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری؛ نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نسبت به واگذاری هپکو اراک به تامین اجتماعی انتقاد کرد و گفت: تامین اجتماعی سرمایه گذار مطمئنی برای این شرکت نیست.


«محمدحسن آصفری» روز دوشنبه در کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور، افزود: هدف از واگذاری هپکو اراک به تامین اجتماعی حل مشکلات این واحد تولیدی نیست بلکه این واگذاری در جهت تصفیه بخشی از بدهکاری دولت به تامین اجتماعی انجام شده است.

وی ادامه داد: واگذاری هپکو به شرکت ایمیدرو که از اهلیت لازم برخوردار است قطعی شده بود اما یکباره این شرکت به تامین اجتماعی واگذار شد که این جای تعجب دارد چرا که این نهاد هیچ تخصص و اهلیت نسبت به فرآیند تولیدی هپکو ندارد.

آصفری اظهار داشت: ایمیدرور یک شرکت کاملا تخصصی است و در شرایطی که این شرکت می‌تواند در رشد و توسعه هپکو تاثیرگذار باشد نباید این واحد تولیدی را به نهادی که هیچ تخصصی در این خصوص ندارد واگذار کرد.

وی اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی از طرفی سرمایه لازم برای راه‌اندازی مجدد هپکو را ندارد و از طرفی هم ماموریت‌های این نهاد هیچ همخوانی با هپکو ندارد و به همین دلایل این واگذاری منطقی و علمی نیست.

آصفری با بیان اینکه باید مشخص شود این واگذاری چه توجیهی دارد، بیان کرد: این اقدام ممکن است چالش‌های جدیدی برای این شرکت به دنبال داشته باشد.

در این نشست دکتر زالی به عنوان دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، فرخی معاون استاندار مرکزی، مدیران شرکت ایمیدرو، روغنی مدیر عامل هپکو، نمایندگان تامین اجتماعی و نماینده سازمان خصوصی سازی حضور داشتند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام