پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
با پیگیری محمد حسن آصفری وزارت بهداشت متعهد شد
بخشی از مشکلات بهداشت و درمان شهرهای اراک،کمیجان و خنداب حل می شود.
بخشی از مشکلات بهداشت و درمان شهرهای اراک،کمیجان و خنداب حل می شود.

   با پیگیری های نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برای رفع برخی کمبودهای مهم در حوزه بهداشت و درمان شهرهای اراک، خنداب و کمیجان متعهد شد.  

 

به گزارش روابط عمومی دفترمحمد حسن آصفری ،نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان مشکلاتی را برای ساکنان این شهرستان ها ایجاد کرده است.

وی افزود: در شهر اراک به ازای هر ۲۲۰۰ نفر یک تخت بیمارستانی وجود دارد و این نشان از کمبود تخت در بیمارستان های اراک است.

وی ابراز کرد: این مشکلات باید هر چه سریعتر توسط وزارت بهداشت پیگیری و مرتفع شود که طی سه نامه چالش های مهم بهداشت و درمان اراک و خنداب کمیجان به این وزارت خانه تحویل شده است

با پیگیری های مصرانه آصفری، وزارت بهداشت و درمان متعهد شده است اقدامات جدی برای رفع برخی از این مشکلات بردارد، که در این راستا معاونت درمان این وزارتخانه طی روزهای آینده به اراک سفر میکند.
آصفری در خصوص پیگیری مسائل بهداشت و درمان شهرستان اراک نیز گفت: وزارت بهداشت ودرمان در راستای تامین اعتبار لازم و سرعت بخشیدن به پروژه ۵۰۰ تخت خوابی بیمارستان ولیعصر اراک اقدامات لازم را انجام دهد
وی در ادامه گفت: کمبود تخت icu چالشی مهم در اراک است که وزارت بهداشت متعهد شد ۲۰ تخت icu با تجهیزات کامل و مدرن به بیمارستان های اراک، خنداب و کمیجان تحویل دهد.
ایشان افزود: وزارت بهداشت تحویل یک دستگاه سی تی اسکن مدرن و مجهز برای بیمارستان امیرکبیر اراک و همچنین نسبت به تامین اعتبار ویژه برای خرید دستگاه اکسیژن ساز برای درمان بیماران کرونایی متعهد شده است که لازم است این تعهدات اجرایی شود.

وی با بیان اینکه حل مشکلات درمانی در شهرستان خنداب بسیار مشهود است ادامه داد: با پیگیری های انجام شده وزارت بهداشت تحویل ده دستگاه دی سی شوک مجهز و مدرن برای خانه های بهداشت روستاهای خنداب، خرید دستگاه مدرن و مجهز الایزا واشر برای آزمایشگاه بیمارستان خنداب، پیگیری تامین نیروی متخصص بیهوشی و حضور جراحان برای راه اندازی اتاق عمل بیمارستان خنداب متعهد شد.


آصفری در تشریح تعهدات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان کمیجان نیز گفت: تحویل ده دستگاه دی سی شوک مجهز و مدرن برای خانه های بهداشت روستاهای کمیجان، تامین نیروی متخصص بیهوشی و حضور جراحان برای راه اندازی اتاق عمل بیمارستان کمیجان و پیگیری برای تامین کادر پرستاری این مرکز درمانی نیز از دیگر مواردی است که با پیگیری اینجانب ،وزارت بهداشت و درمان متعهد شد.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام